5 grunde til at samarbejde med dit vikarbureau i Aabenraa

  1. Match- og leveringsgaranti
  2. Kundeservice fra 06.00 til 23.30 hele ugen
  3. Medlem af DI og Vikarbranchen sikrer, at overenskomster og jura overholdes
  4. Mere end 20 års erfaring som vikarbureau
  5. Alle kandidater er prækvalificerede og har rette certificeringer

Kontakt mig ved spørgsmål?

Kniber det med at få bemandingen til at nå sammen? Mit navn er Michael. Jeg er account manager hos Back Up Vikar. Du kommer til at tale med mig, når du har en større ordretilgang eller jeg skal afhjælpe udfordringer med din bemanding.

Vi samler på succesoplevelser

Inden vi begynder et samarbejde med dig, besøger jeg altid din virksomhed. Et godt kendskab til hinanden gør, at vi nemmere kan finde den eller de helt rigtige medarbejdere til din virksomhed i Aabenraa og omegn. Besøget er med til at afklare særlige styrker, hensyn og forhold i din virksomhed, Jeg syntes også det er vigtigt for dig at vide, hvem jeg, hvad Back Up Vikar står for og evt. hilse på din personlige konsulent. Vi kan som regel, umiddelbart efter besøget, hurtigt udpege egnede kandidater til din virksomhed i Aabenraa.

Har du spørgsmål?

Ring til mig på tlf: 221369884 / mail: mw@backupvikar.dk og lad os tage en snak om dine muligheder.

Dit vikarbureau i Aabenraa

Back Up Vikar er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau med base i Haderslev. I over 20 år har vi specialiseret os i at finde de rette kompetencer til vores  samarbejdspartnere i Aabenraa og omegn. Vores vikarbureau er til stede, der hvor vikaren er – og er samtidig tæt på din virksomhed. Den tætte dialog giver os en bedre forståelse af markedet – og giver samtidig din personlige konsulent de bedst forudsætninger for at forstå forholdene i din branche.

Vi samarbejder med flere kunder i Aabenraa og omegn. Mange af vores samarbejdspartnere efterspørger dag til dag vikarer. Vores emnebank er fyldt med prækvalificerede vikarer, hvilket gør os fleksible i forhold til din efterspørgsel. Har du f.eks. en sygemelding kan vi hurtigt finde en erstatningsvikar, som kan springe til med kort varsel. På den måde bliver din drift ikke påvirket. Vores bookingcenter er altid klar til at hjælpe – uanset dine udfordringer.

Vi har de mest tilfredse vikarer i Aabenraa

I dit lokale vikarbureau i Aabenraa arbejder vi under ordnede forhold, hvilket er med til at tiltrække de mest kvalificerede vikarer. Vi er som vikarbureau i Aabenraa medlem, DI og Vikarbranchens brancheorganisation, hvilket betyder, at dine vikarer modager løn til tiden, har en pensionsordning og at vi overholder alle regler og love. Det er med til at skabe tryghed i hverdagen. Resultatet er engagerede og tilfredse vikarer til virksomheder i Aabenraa.

Alle vores vikarer har gennemgået en kvalitetssikret ansættelsesproces. Kvalitetssikringen består af faste processer, som skal sikre, at du får lige netop den eller de vikarer du søger efter i Aabenraa. Inden vikaren er bliver prækvalificeret gennemgår de nedenstående trin.

  • Samtale og interview fysisk eller via videomøde
  • Vikarens personlige og faglige kompetencer afdækkes jf. den med dig udarbejdede job- og personprofil
  • Nødvendige certifikater alt efter branche gennemgås

Processen sikrer dig en vikar, der kan tage fra fra første arbejdsdag. Såfremt der viser sig at vikaren ikke lever op til dine forventninger finder vi en ny vikar uden ekstra beregning. Det kalder vi match- og leveringsgaranti.

Gode grunde til at vælge os som dit vikarbureau i Aarhus!

Vi taler samme sprog og har mange års erfaring som vikarbureau, især med bemandingsopgaver. Din størrelse og branche er af mindre betydning, det vigtigste er, at din virksomhed og vores værdier går hånd i hånd. Det er for os forudsætningen for et godt samarbejde med din virksomhed i Aarhus.

Hos os får du:

  • Match- og leveringsgaranti
  • Kundeservice fra 06.00 til 23.30 hele ugen
  • Prækvalificerede kandidater med de rette certificeringer

Med os som samarbejdspartner, er du garanteret en grundig og effektiv rekrutteringsproces. Du får en medarbejder, der kan tage fra fra første dag. Vi skaber rammerne for, at du kan fokusere på dine kerneopgaver, mens vi tager os af det praktiske. Tag fat i en af vores konsulenter og fortæl os hvilken medarbejder du mangler eller udfyld denne formular. Vi kontakter dig hurtigst muligt med et uforpligtende tilbud.